ٹینس اسٹار ثانیہ مرزا نے اپنے مداحوں اور پیروکاروں کے ساتھ اس کے ساتھ سلوک کیا۔

کرکٹ اسٹار شعیب ملک کا بہتر نصف حصہ نہ صرف اپنی کھیلوں کی مہارت کے لئے مشہور ہے ، بلکہ الوس کو اپنی خوبصورت سیلفیز اور مزاحیہ ویڈیوز کے لئے بھی مشہور ہے۔

 انہوں نے انسٹاگرام پر تصویر کے عنوان سے کہا ، “اب چمکنے کا وقت ہے۔”

پاکستانی اداکارہ عائشہ عمر نے کرکٹ اسٹار شعیب ملک اور ٹینس ایس ایس سانیا مرزا کے مابین کشیدہ تعلقات کے بارے میں افواہوں کے بعد سرخیاں بنائیں۔

قیاس آرائیاں بھڑکتی ہیں کہ جوڑے کی ازدواجی زندگی میں عائشہ پریشانی کا سبب ہے۔ ماڈل اور اداکارہ آخر کار کھل گئیں۔

وائرل ہونے والے ایک اسکرین شاٹ میں ، عائشہ نے شعیب کے ساتھ اپنے تعلقات کے بارے میں ایک سوال کا جواب دیتے ہوئے کہا کہ “وہ خوشی سے شادی شدہ ہے اور میں اس جوڑے کا احترام کرتا ہوں۔ میں اور شعیب اچھے دوست اور خیر خواہ ہیں ، اس طرح کے تعلقات دنیا میں بھی موجود ہیں۔ .

ثانیہ مرزا اور شعیب ملک کو کھیلوں کی صنعت میں سب سے زیادہ پیارے اور مشہور جوڑے میں سے ایک سمجھا جاتا ہے۔ ہندوستانی ٹینس اسٹار ثانیہ مرزا نے 2010 میں کرکٹر شعیب ملک کے ساتھ بہت سی ہچکیوں کے باوجود شادی کے بندھے ہوئے تھے۔

یہ سرحد پار سے محبت کی کہانیاں تھیں جن کو بہت سی رکاوٹوں کا سامنا کرنا پڑا۔ جب سے جوڑے کو کھیلوں کی دنیا میں سب سے طاقتور جوڑے میں سے ایک سمجھا جاتا ہے۔ وہ دبئی میں رہتے ہیں۔ اس جوڑے کو 2018 میں ایک لڑکے سے نوازا گیا تھا۔

ایسا لگتا ہے کہ ثانیہ اور شعیب کے مابین سب ٹھیک نہیں ہے کیونکہ ان کے مداحوں نے قیاس آرائی کی ہے کہ اس جوڑے نے الگ الگ ہوکر صرف اکٹھے ہو چکے ہیں کیونکہ وہ اپنے بیٹے کو خوش مزاج سے ہم آہنگ کر رہے ہیں۔ مداحوں نے یہ بھی مشاہدہ کیا ہے کہ ثانیہ مرزا واقعی مشکل وقت سے گزر رہی ہے کیونکہ وہ جانچ کے اوقات سے نمٹنے کے طریقوں کے بارے میں پوسٹس شیئر کرتی رہتی ہے۔ ثانیہ کی طرف سے اپنے بیٹے کے ساتھ مشترکہ ایک اور پوسٹ میں جس میں اس کا بیٹا اس کی ناک کو چوم رہا ہے ، اس نے اپنے بیٹے کو اس کا تناؤ بسٹر کہا۔

اس جوڑے نے کچھ دن پہلے اپنے بیٹے کی چوتھی سالگرہ منائی تھی۔ اگرچہ شعیب نے اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر کچھ خاندانی تصاویر شیئر کیں لیکن ثانیہ نے کوئی تصویر شیئر نہیں کی۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *